آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 
آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات
 
آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات

 

 

مازیار با ملوان فسخ کرد

مازیار زارع، مهرداد اولادی و پویا نزهتی سه بازیکن تیم ملوان هستند که جدایی‌شان از باشگاه ملوان قطعی شده است.

زارع یک فصل دیگر با باشگاه ملوان قرارداد داشت اما امروز قراردادش را با ملوان فسخ کرد

نور محمدی و دوباره علی دایی

رضا نورمحمدی مکه در دوره مربیگری علی  دایی از راه آهن به پرسپولیس آمد ، امروز با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای دو ساعته را برگزار کرد که در نهایت طرفین به توافقات نهایی رسیدند و از همین رو نورمحمدی به مدت دو سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد .

نوروزی هم در پرسپولس ماندنی شد

هادی نوروزی که فصل گذشته مشکلاتی با یحیی گل‌محمدی داشت در لیست علی دایی برای فصل آینده قرار دارد.

این بازیکن امروز با مسوولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داد و با آنها به مدت دو سال به توافق رسید.نوروزی از فردا در تمرینات شرکت می‌کند.پیش از گفته می شد از بین مهاجمان پرسپولیس  قاضی و رضایی هم در پرسپولیس ماندنی شده اند.

منتظری از استقلال رفت

صبح امروز پژمان منتظری مدافع تیم استقلال در تماس با مسوولان این باشگاه جدایی خود از جمع آبی پوشان را اعلام کرد. منتظری در این تماس ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرد که در حال حاضر مشغول مذاکره با ۴ تیم قطری است و جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی است.

شیری در راه آهن ماندنی شد

مجتبی شیری که با ۸ گل زده بهترین گلزن فصل قبل راه‌آهن بود برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید. مجتبی شیری روز یکشنبه در کنار بسیاری از بازیکنان فصل قبل راه‌آهن در باشگاه حاضر شد و قراردادش را تمدید کرد.

پیش از این پیروز قربانی، بهادر عبدی، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی، فرزاد آشوبی و علی عظیمی با راه‌آهن قراردادشان را تمدید کرده بودند.

محمدی درپرسپولیس ماند

 پس از حرف و حدیث‌های اخیر مسوولان پرسپولیس تماسی با رضا محمدی سنگربان این تیم گرفتند و به او اعلام کردند که از روز سه شنبه در تمرین حضور پیدا کند. محمدی ۲ سال دیگر با قرمزپوشان قرارداد دارد و کادر فنی جدید او را تایید کرده است.

افشین،نوری و کرمی در فولاد ماندنی شدند

آرش افشین در باشگاه فولاد خوزستان حضور پیدا کرد و با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و قرار است امروز قرارداد خود را با این تیم امضا کند.از سوی دیگر مدیر برنامه های عبدالله کرمی نیز با مسئولان اهوازی به توافق رسیده و این بازیکن هم قرار است امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را امضا کند.مهدی نوری نیز چهارشنبه هفته جاری به اهواز می رود تا قراردادش را تمدید کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1697
بازدید کل : 131564
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1